Slide 1

Sponsorkliks

Geld verdienen voor de club vanuit je luie stoel, kan dat?

Acties die niet door kunnen gaan, toernooien die niet georganiseerd kunnen worden en andere manieren van het verhogen van de inkomsten van onze club staan op een laag pitje, omdat we momenteel in een 1,5 meter samenleving beland zijn en zo veel mogelijk thuis blijven. De vraag is: Hoe kunnen we als vereniging toch de verenigingskas aanvullen met de broodnodige euro’s terwijl we thuis zijn?

In samenwerking met het bestuur hebben we hier een oplossing voor gevonden in de vorm van SponsorKliks. Met SponsorKliks kunnen we zelf een financiële bijdrage leveren aan onze vereniging, die als sponsordoel zal fungeren. Het is gratis en wordt via onze site aangeboden. Het is een gemakkelijke manier van sponsoren van onze club.

Hoe werkt het?

Op de site van BC ’70 Veluwe is een SponsorKlik gedeelte aangemaakt. Wanneer je een online aankoop doet via deze link bij een bedrijf of online-shop, dan gaat er een percentage van het
aankoopbedrag naar het sponsordoel. Het sponsordoel is natuurlijk BC ’70 Veluwe. Ja, je leest het goed, bij elke aankoop bij bijv. Bol.com, Coolbleu, Mediamarkt of andere winkel, gaat een deel rechtstreeks in de clubkas.

Een ander voorbeeld is het oversluiten van je zorgverzekering naar een goedkopere verzekeraar. Je opent de website van BC ’70 Veluwe en gaat naar ‘alle winkels’. Je zoekt Independer.nl op en klikt hierop. Daarna kies je jouw nieuwe verzekeraar en sluit jouw nieuwe verzekeringspolis af. Op het moment dat de transactie wordt voltooid, krijgt de vereniging, omdat je via SponsorKliks naar de site van Independer.nl bent gegaan, een bedrag van 22,50 euro op de rekening bijgeschreven. Hoe mooi is dat!

Is mijn aankoop duurder via SponsorKliks?

Nee, je betaalt hetzelfde voor jouw aankoop. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via onze website naar de site van Bol.com, het bedrag van jouw aankoop is hetzelfde. Alleen als het via onze website gaat, wordt ons verenigingsnummer toegevoegd aan je aankoop en gaat er een deel van het factuurbedrag naar onze verenigingskas. BC ’70 Veluwe profiteert hier direct van! Hoe wordt er om gegaan met mijn persoonsgegevens?

SponsorKliks registreert alleen het product wat gekocht wordt en de prijs. De adresgegevens e.d. blijven bij de winkel waar je je aankoop hebt gedaan. Kan ik zien wat de club verdient met SponsorKliks? Jazeker! We gaan het bedrag communiceren op onze website, zodat iedereen kan zien hoe goed het werkt en wat de club binnenkrijgt op de rekening.

Kunnen alleen leden aankopen doen via SponsorKliks?

Iedereen, zowel leden als niet-leden, kan online aankopen doen via de SponsorKlik pagina op de website van BC’70 Veluwe. Wij als vereniging, maar ook alle leden, kunnen deze sponsormogelijkheid natuurlijk zo breed mogelijk uitdragen en onder de aandacht brengen bij vrienden, familie en bekenden, zodat er zoveel mogelijk gebruik van gemaakt zal worden. Laten we onze kerstaankopen via SponsorKliks doen, zodat we onze club door de winter heen helpen!