Donaties & sponsoring

BC’70 Veluwe is een bloeiende badminton vereniging die zich inzet voor de ontwikkeling en promotie van de badmintonsport in de regio. Wij bieden jong en oud de mogelijkheid om te genieten van deze prachtige sport en streven ernaar om iedereen de kans te geven om te kunnen badmintonnen, ongeacht leeftijd of niveau.

Met uw hulp kunnen wij onze faciliteiten verbeteren, trainingen en workshops organiseren en deelnemen aan competities en toernooien.

Wilt u ons helpen om het plezier van badminton te blijven verspreiden? Uw bijdrage, hoe klein ook, wordt enorm gewaardeerd en zal rechtstreeks ten goede komen aan onze vereniging en haar leden.

Steun ons en draag bij aan de groei van de badmintonsport in onze regio. Samen maken we badminton nog leuker en toegankelijker voor iedereen!

Neem voor meer informatie en sponsormogelijkheden contact op met onze penningmeester Remco via email penningmeester@bc70veluwe.nl.

Of als u direct uw donatie wilt overmaken dan kan dat op rekeningnr.: NL91 RABO 031751664 t.n.v. Badmintonclub 70, o.v.v. Donatie.

Alvast hartelijk dank voor uw steun en genereuze donatie.