Slide 1

BC’70 doet weer mee aan de Grote Club Actie, doet u ook weer mee?

De start van de kaartverkoop afgelopen zaterdag heeft gezorgd dat al onze leden weer op zoek gaan naar mensen die onze badmintonclub willen ondersteunen en daarnaast kans willen maken op grote prijzen.

Wat is de bedoeling?
Koop een lot online of bij 1 van onze leden en daarmee steunt u verschillende projecten binnen onze club. Van elke lot dat u koopt gaat meer dan 80% naar onze clubkas.

Wat is het superlot?
Met het superlot koopt u 50 loten in 1 keer waardoor u een zeer grote kans maakt op grote prijzen.

Wat kan ik doen om de club te ondersteunen?
Wij houden rekening met de regels van het RIVM. Wanneer 1 van onze leden bij u aan de deur komt, heeft hij/zij geen pen bij zich. Het is de bedoeling dat u met uw eigen pen het verkoopboekje invult.

Makkelijker en gehele coronaproef is het zelf bestellen van de loten via onze online verkooppunt.

Click op deze link om naar de website te gaan waarbij u de loten kan kopen. Wij zijn u erg dankbaar.